اتاق گفتگوی مشتریان جواهرات نقره اکنو

نظرات (354)

تاپیک: Page One
مرتب سازی
5/5 (57)
Facebookdel.icio.usStumbleUponDiggGoogle+TwitterLinkedIn
Gravatar
حمیدرضا (پل سفید) می گوید: ...
با سلام و عرض ادب
ضمن تشکر و قدردانی بابت خدمات خوبتون ،عرض کنم من هفته قبل خریدی داشتم که ازش راضی بودم و الان هم تصمیم به خرید های بعدی دارم اما چرا امتیاز اکنوبرگ خرید قبلی به کاربری بنده اضافه نشده؟از بخش فروش پیگیری کردم فرمودند اضافه شده اما امتیاز اکنوبرگ بنده صفر هست!

با تشکر
اکنو:
سلام و وقت بخیر

عذرخواهی ما را بپذیرید.
اکنوبرگ های مربوطه به حساب شما افزوده گردیدند.

از توجه شما به اکنو سپاسگزاریم.

با تقدیم احترام
شهاب ابراهیم زاده
28th سپتامبر 2018 8:35am
Gravatar
فاطمه ولی (کرمان) می گوید: ...
سلام وقت بخيروخسته نباشید به همه اعضای محترم اکنو.اول ازهمه تشکر میکنم بابت خدمات و سرویس دهی خوبتون.همچنین تنوع و قیمت های مناسب این مجموعه بزرگ.من چندی پیش ازطریق اينستاگرام با مجموعه شمااشنا شدم و خرید کردم.لازم ب ذکرهست گله کوچکی دارم اگررسيدگي شود.من چون واردنبودم چيکارکنم به دايرکت پیج پیام دادم و خوب ایشون هم پاسخگوبودن باصبروحوصله ولی خوب من برای هفته آینده برنامه ریزی کرده بودم ک سرموعدميرسه حالاهرچندزودسفارش دادم از شانس بدم مراسم تولدجلوافتاد ومن مجبور شدم پیگیری کنم وب ایشون چندباري مبنی برسوال پیام دادم ک آخر دفعه با لحن تندی فرمودن شماماروخيلي اذیت کردی تو ک اعتمادداشتي چراخريدي امیدوارم خريداخرتون باشه.وپيامهاشونم موجوده.من بااینکه بهشون توضیح دادم متاسفانه اینجوری برخورد کردن.ومن خیلی ناراحت شدم چندروزفکرم ناراحت وپريشون بودازايشون.واقعاحيفه این مجموعه بخاد چنین دوستانی رو پرورش بده.بازهم ممنون ک اجازه انتقادونطرات دادين موفق باشید
اکنو:
سلام و وقت بخیر

از خرید و ابراز نظرتون سپاسگزاری می کنم.
بابت مورد پیش آمده بسیار متاسفم و حتما پیگیری خواهم کرد.
از فحوای پیام شما به نظر می رسد که از کالا، کیفیت، قیمت و خدمات ما راضی هستید و تنها گله شما از بابت نحوه تعامل کارمند ما در اینستاگرام با شما بوده است.
شما این مورد را به پای بی تجربگی کارمند ما بگذارید و همچنین در نظر داشته باشید که فروش و خدمات پس از فروش فقط از طریق سایت ما انجام می پذیرد و صفحات ما در شبکه های اجتماعی صرفا برای آشنایی مخاطبان با کالاهای ماست.

با تشکر
مدیر اکنو
شهاب ابراهیم زاده
9th سپتامبر 2018 11:23pm
Gravatar
فاطمه ولی اختیار ابادی (کرمان) می گوید: ...
با سلام ممنون از پاسخگویی بسیارقابل ستایش شما..بله ممنونم از راهنمایی خوبتون.چون در جریان روند کاروهمچنين اولین خرید و نا پختگی و نا آگاهی بود در سایت معرفی پیام دادم.اما الان متوجه روندکارشدم.همیشه موفق وزندگيتون پر رونق و برکت باشه آقای شهابی نژاد
23rd سپتامبر 2018 1:32am
Gravatar
مهسا اعرابي می گوید: ...
سلام وقتتون بخير من چند لحظه پيش از سايت خريد كردم بعد از پرداخت اينترنتي صفحه اي كه باز شد حاوي يك خطا بود ميخاستم ببينم خريدم با موفقيت انجام شده؟
اکنو:
سلام سرکار خانم اعرابی

سفارش شما ثبت نهایی نشده و وجه پرداختی توسط شما توسط بانک به حساب شما عودت داده خواهد شد. برای پیگیری بهتر سفارشات بهتر است قبل از خرید ثبت نام نمایید و در پنل خود سفارشاتتان را مشاهده کنید. پیگیری سفارشات مهمان تنها پس از پرداخت موفق و ثبت نهایی امکانپذیر است.
ایمیل های خرید مهمان نیز به همین صورت پس از خرید موفق به طور خودکار توسط سیستم ارسال می گردند.

با تشکر از شما
شهاب ابراهیم زاده
7th آگوست 2018 7:22pm
Gravatar
زینا (ahvaz) می گوید: ...
باسلام و خسته نباشید و تشکر از سایت فوق العاده خوبتون
من هر روز سایت اکنو رو چک میکنم که ببینم آیا محصول جدیدی به لیست محصولات اضافه شده یا خیر و اینطوری باید تمام دسته ها را یکی یکی چک کنم آیا راهی هست که به محض ورود به سایت متوجه بشم که محصول جدیدی به لیست محصولات اضافه شده یا خیر؟
اکنو:
سلام و وقت بخیر

از لطف و توجه شما بسیار سپاسگزارم.
نیازی به بازدید دسته‌بندی ها نیست. در صفحه اول سایت در قسمت جدیدترین کالاها همه کالاهای جدید قابل مشاهده هستند. همچنین تاریخ درج شده در بالای همین بخش نشان‌دهنده آخرین تاریخ افزوده شدن کالاهاست.

با تشکر
شهاب ابراهیم زاده
24th جولای 2018 9:41am
Gravatar
زینا (ahvaz) می گوید: ...
سپاس از شما
25th جولای 2018 6:15am
Gravatar
زینا (ahvaz) می گوید: ...
سلام و خسته نباشد خدمت شما و تشکر از سایت خوبتون
میخواستم بپرسم آیا امکان خرید کالاهایی که در حال حاضر موجود نیستند نیز وجود دارد؟
یعنی امکان فراهم نمودن یه کالای خاص که در حال حاضر موجودی آن به اتمام رسیده ، توسط شما وجود دارد؟
چون بعضی از کالا ها بسیار خاص و زیبا هستند ولی متاسفانه موجودی آنها به اتمام رسیده
ممنونم از شما
اکنو:
سلام و وقت بخیر

متاسفانه با توجه به شرایط کنونی اقتصادی تامین و تجدید بسیاری از کالاها امکان پذیر نیست.
امیدوارم که به زودی بتوانیم کالاهای جدید و جالبی به مجموعه کالاهای اکنو بیافزاییم.

با تشکر
شهاب ابراهیم زاده
21st جولای 2018 3:07pm
RSS RSS
صفحه 1 از 51

افزودن نظر

* اطلاعات ضروری
(هرگز نمایش داده نخواهد شد)
 
Bold Italic Image Video
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
حرف اول واژه زمرد؟
 
ورود پاسخ:
 

لطفا به ما بگویید ...